Contact ons

Bel direct: 023 808 00 27

Friva tools die klanttevredenheid verbeteren

Zelfstandig makelaar:
Overzicht van onze prijzen

Dit pakket is geschikt voor een kantoor die gemiddeld minder als 5 deals per maand doet. Vaak doe je dit aantal deals met 1-2 mensen.

Past dit Friva-pakket bij mijn kantoor?

Dit pakket is ontworpen voor zelfstandige makelaars die vaak alleen of samen met iemand het kantoor runnen. Vaak heb je de focus op 1 soort dienstverlening en dit pakket bevat alles wat je daarvoor nodig hebt. Het is een uitstekende keuze om efficiënter te werken, minder werkdruk te ondervinden en om de kwaliteit van de dienstverlening te behouden. Met dit pakket kan je een combinatie vinden tussen vrijheid, overzicht en schaalbaarheid. Eigenlijk is het de eerste stap om te groeien.

Resultaten spreken voor zich:

Realtime klantupdates in software

0.5 FTE

Besparen per maand

€1,500

Besparen per maand

6K

meer omzet per maand
De resultaten die hierboven worden getoond zijn gebaseerd op cijfers van klanten die Friva al gebruiken. Gemiddeld is dat de winst die zij behaald hebben met het gebruik van Friva. 

€150

dit is bij een jaarlijkse betaling (€50,- korting)

/ op basis tot 5 woningen per maand

Dus waar wacht je nog op?

Je kan altijd voor 2 maanden een proefperiode starten voor een gereduceerd tarief.

Marcellino Zwirs

Mede oprichter friva
Marcellino Zwirs Mede oprichter Friva

Past dit Friva-pakket bij mijn kantoor?

Dit pakket is ontworpen voor zelfstandige makelaars die vaak alleen of samen met iemand het kantoor runnen. Vaak heb je de focus op 1 soort dienstverlening en dit pakket bevat alles wat je daarvoor nodig hebt. Het is een uitstekende keuze om efficiënter te werken, minder werkdruk te ondervinden en om de kwaliteit van de dienstverlening te behouden. Met dit pakket kan je een combinatie vinden tussen vrijheid, overzicht en schaalbaarheid. Eigenlijk is het de eerste stap om te groeien.
Moet ik in plaats daarvan een hoger plan overwegen?
Je kan altijd contact opnemen met ons team om samen te kijken naar de mogelijkheden. Wij zijn flexibel en denken met je mee. Daarom komen we altijd tot een afspraak waarvan wij weten dat het je geld en tijd gaat opleveren.

Klantverhalen

Onze klanten aan het woord

Laat je collega’s je overtuigen

Megan Stuart

verhuurmakelaar Cityhomes

Cityhomes is een kantoor met 30 jaar ervaring en 3 werknemers. Ze zijn gespecialiseerd in de verhuur en aanhuur. De uitdaging van dit kantoor zit vooral in het verwerken van de aanvragen en het binnenhalen van aanhuur klanten.
CityHomes
”wij waren aan het kijken om nieuwe mensen aan te nemen, maar toen kwamen jullie eigenlijk voorbij”
Realtime inzichten - Friva

Uitdaging

Cityhomes stond voor de uitdaging om bezichtigingen efficiënt te plannen, vooral tijdens piekperiodes. Door de handmatige planning ontstonden er reservelijsten en werden er bezichtigingen gemist, wat in sommige gevallen de klanttevredenheid negatief beïnvloedde. Er werd zelfs nagedacht om een extra persoon aan te nemen.

Resultaat

Na het implementeren van Friva wist Cityhomes hun woning aanvragen snel en automatisch op te volgen, wat leidde tot een verbetering van de klanttevredenheid. De geautomatiseerde opvolging en documentbeheer verminderde de werkdruk, waardoor het team zich kon richten op het sluiten van meer deals. Het kantoor zag binnen vier maanden een stijging in het aantal transacties, zonder dat er extra personeel nodig was, en kon efficiënter werken met behoud van hoge servicekwaliteit.

Alle functies

De functies van Friva in één oogopslag.

Laat jezelf overtuigen

Technologie die makelaardij transformeert

01/04

24/7 aanvragen verwerken

Alle aanvragen die binnenkomen in de mailbox worden uitgelezen en gekoppeld aan de juiste woning. De klant die een aanvraag heeft gedaan ontvangt automatisch een mail ter bevestiging van ontvangst van de aanvraag en dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen. Dus ook in de het weekend en ’s avonds.
Friva - Icon
Oplossing:

De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch goed opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies.

02/04

Overzicht in de aanvragen

De aanvragen worden gekoppeld aan de juiste woning en dit is zichtbaar in het overzicht. Zo kun je gemakkelijk per woning zien welke mensen een aanvraag hebben ingediend. Het totale aantal verzoeken, bezichtigingen en voorstellen is in één oogopslag zichtbaar. Dit betekent dat je snel kunt communiceren met je collega’s of de eigenaar van de woning
Friva - Icon
Oplossing:
Alle informatie en details van de woning zijn in één oogopslag zichtbaar voor alle collega’s. Dit betekent minder overleg en een gemakkelijke overdracht wanneer een collega op vakantie gaat of ziek is.
Innovaties in vastgoedbeheer
Innovaties in vastgoedbeheer

03/04

Kandidaten screenen

Iedereen die interesse toont in een woning krijgt de gelegenheid naar een huurwoning krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Je kunt dan meteen zien met welk soort kandidaat profiel je te maken hebt en of dit voldoet aan de eisen van de woning
Friva - Icon
Oplossing:

Je gaat alleen verder met de kandidaten die voldoen aan de eisen van de woning. Dit bespaart veel tijd met eindeloos vragen naar het profiel van de kandidaat en in sommige gevallen bespaart het veel nutteloze bezichtigingen.

Innovaties in vastgoedbeheer

04/04

Koppeling met agenda

Friva is gekoppeld aan zowel de agenda van de makelaar als die van de klant. Dit betekent dat alle afspraken die je maakt automatisch aan je kalender worden toegevoegd en deze ook automatisch wordt bijgewerkt. Dus, als iemand annuleert? Geen probleem, dit wordt meteen aangepast in de agenda en je zult worden geïnformeerd .
Friva - Icon
Oplossing:
Het eindeloos aanpassen van afspraken in de agenda is niet meer nodig. We werken met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.
Infographic met tips voor woningverkoop

01/04

Aanvragen 24/7 verwerken

Alle aanvragen die in de brievenbus binnenkomen, worden uitgelezen en aan de juiste woning gekoppeld. De klant die een aanvraag heeft ingediend, ontvangt automatisch een e-mail waarin de ontvangst van de aanvraag wordt bevestigd en dat er zo spoedig mogelijk contact met ons wordt opgenomen. Dus ook in het weekend en in de avond.
Als u Realworks gebruikt, kunnen wij bij het inlezen van de aanvraag zelfs automatisch een relatie binnen Realworks aanmaken en deze aan het object koppelen.

Friva - Icon
Oplossing:
De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch goed opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies.

02/04

Tijdsloten module

Bij het verkopen wil je vaak iedereen uitnodigen voor een bezichtiging. Met onze unieke planningshulpmiddel geef je één keer aan dat je bijvoorbeeld op donderdag tussen 10:00 en 11:30 een bezichtiging wilt plannen, met 1 kandidaat per 15 minuten, en Friva doet de rest. Alle mensen worden uitgenodigd en kunnen hun eigen tijdslot reserveren. Geen gedoe meer met eindeloos bellen of e-mailen.
Friva - Icon
Oplossing:
Het is niet langer nodig om eindeloos kalenderafspraken in de agenda aan te passen. We werken ook met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.
Infographic met tips voor woningverkoop
Infographic met tips voor woningverkoop

03/04

Verkoop extra service

Iedereen die zich aanmeldt voor een woning die te koop staat, krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Bijvoorbeeld: Koop je of huur je? Waar laat je een woning te koop staan? Heb je al een hypotheekadvies gehad? Je ziet dan meteen met welk soort kandidaat je te maken hebt en of je andere diensten kunt aanbieden om extra omzet te genereren
Friva - Icon
Oplossing:
Je ontvangt soms tientallen verzoeken voor een woning, maar slechts één persoon kan je gelukkig maken. Om de andere kandidaten te ondersteunen, kun je altijd een upsell-aanbod doen voor je andere diensten om hen op weg te helpen en uiteindelijk extra omzet te genereren.
Infographic met tips voor woningverkoop

04/04

Documenten delen

Het is belangrijk dat je de documentatie van de woning met de kandidaten kan delen. De documenten sla je op in een map (google drive of dropbox) of je gebruikt Wetransfer voor grote bestanden. Wij hebben het delen van deze documenten geautomatiseerd dus deze kan je altijd gemakkelijk en automatisch met je klanten delen, je bepaald zelf waar in het proces dit gebeurt.
Friva - Icon
Oplossing:
Je vergeet nooit meer documenten te delen met je kandidaten. Dus geen kopzorgen en wanneer je documenten toevoegt zullen deze altijd voor iedereen zichtbaar zijn, ook de mensen waarmee je de map al gedeeld hebt.
Diagram van een makelaarsproces

01/04

Aanbod automatisch versturen

Al het aanbod van woningen dat online staat dat verzamelen wij 24/7 door onze geavanceerde AI tools. Op basis van het profiel van je klant worden de juiste woningen zichtbaar in zijn persoonlijke dashboard. Je klant kan dus altijd de woningen die voldoen aan zijn profiel bekijken en aangeven als er interesse is of niet.
Friva - Icon
Oplossing:
Wij updaten het aanbod elke 5 minuten. Dus je mist nooit meer een woning die online komt en je klant krijgt direct een reminder van het nieuwste aanbod. Niet meer eindeloos zoeken naar de nieuwste woningen en deze delen met al je klanten.

02/04

Automatisch aanvragen

Wanneer je klant aangeeft binnen zijn eigen dashboard dat hij interesse heeft in een woning dan gaat er gelijk een bericht uit naar de verhurend makelaar. Op die manier staan er razendsnel aanvragen uit bij de woningen. Ook krijg jij bericht dat je klant een aanvraag heeft gedaan zodat je er eventueel nog achteraan kan bellen.
Friva - Icon
Oplossing:
Sneller dan Friva gaat het niet worden. Wij snappen als geen ander dat in deze markt snelheid key is om bezichtigingen te krijgen. Daarom heb je nooit meer het gevoel dat je te laat een aanvraag hebt gedaan.
Diagram van een makelaarsproces
Diagram van een makelaarsproces

03/04

Snelheid is key

Doordat via Friva alles automatisch gaat en binnen enkele minuten wordt verwerkt hou je snelheid in de zoektocht. Je klant wordt optimaal ondersteund en je hebt meer kans op een deal. De woningen komen direct binnen, aanvragen worden gelijk verstuurd en kan je nog pro actief zelf oppakken. Bezichtigingen kan je automatisch plannen en zijn gekoppeld aan de agenda.
Friva - Icon
Oplossing:
Je gaat hands off razendsnel je klanten op de meest ultieme manier ontzorgen. Als je klant snel reageert en jij verstuurt snel je voorstellen na de bezichtiging dan maak je tot wel 33% meer kans om het te worden.
Diagram van een makelaarsproces

04/04

Overzicht klanten

Je hebt altijd overzicht in de klanten waarvoor je de zoektocht aan het uitvoeren bent. Je kan de profielen makkelijk aanpassen en ziet waar aanvragen en voorstellen uit staan. Dus minder chaos in je hoofd waardoor je meer ruimte hebt om op te schalen of je klanten nog beter te helpen.
Friva - Icon
Oplossing:
Minder chaos in het bijhouden van de aanvragen en updates van je klanten. Je maakt meer ruimte en vooral tijd vrij om je klanten beter te helpen door persoonlijk contact met de makelaar en je kan zelfs meer klanten aan wat weer zorgt voor meer omzet.
Scroll to Top