Contact ons

Bel direct: 023 808 00 27

Friva tools die klanttevredenheid verbeteren

Kies een prijs dat bij jouw kantoor past

Bekijk hieronder al onze prijsplannen. Voor ieder kantoor hebben we een zo interessant mogelijke aanbieding opgesteld. Vragen? Stel ze gerust.

Proef

Probeer Friva nu voor 2 maanden vanaf €150,- per maand.

Wij weten wat Friva voor jouw kantoor kan betekenen, dit kan je natuurlijk het beste zelf ondervinden.

  • Daarin bespreken wij wat je uitdagingen zijn en hoe Friva daarin een oplossing kan zijn.
  • Wij passen Friva aan naar jullie werkwijze.
  • Onze developer maakt in 30 minuten een koppelingen met je mail en de agenda.
  • 24/7 support via whatsapp.
  • Bij afloop van de 2 maanden proefperiode bespreken we de ervaring en volgende stappen.
Marcellino Zwirs Mede oprichter Friva

Marcellino Zwirs

Mede oprichter friva

Beheer van leads via Friva dashboard

Wil je ook efficient je kantoor runnen en het meeste uit je personeel halen met zoveel mogelijk winst? Bespaar tijd en geld met Friva!

onze prijzen

Beste prijzen voor jouw kantoor

Wij bieden altijd 2 maanden proefperiode voor een gereduceerd tarief, dus komt nooit voor verassingen te staan. Ons team staat klaar om alle mogelijkheden te delen.

maandelijks

jaarlijks

Bespaar €50,-/per maand
met een jaarlijkse betaling.

Friva Software

Zelfstandig makelaar

€150

per maand
Friva desk

Standaard kantoor

€250

per maand
Friva woning

Middelgroot kantoor

€350

per maand
Friva woning

Groot kantoor

(Bespaar €45,- per maand met het jaarlijkse prijs plan.)

€450+

per maand (prijs op aanvraag)
Friva Software

Zelfstandig makelaar

€200

per maand
Friva desk

Standaard kantoor

€300

per maand
Friva woning

Middelgroot kantoor

€400

per maand
Friva woning

Groot kantoor

(Bespaar €45,- per maand met het jaarlijkse prijs plan.)

€500+

per maand (prijs op aanvraag)
Huisicoon voor woningverkoop

Aanhuur Service

€500+

per maand

Twijfel je of het voor jou kan werken?

Vul de rekentool in en kijk of jouw kantoor al optimaal presteert.

Friva - Rekentool
Reviews klanten

Wat zeggen onze klanten?

Friva Reviews

Keij & Stefels

27-05-2024

Friva Google Reviews
Friva reviews
Wij werken sinds een paar maanden met Friva. Voorheen koste het verwerken van de aanvragen veel tijd en met vakantie van collega’s was het overdragen veel werk. Dat is nu niet meer het geval. Super fijn systeem, scheelt ons team veel tijd en we krijgen allemaal goede reacties van mensen die een aanvraag hebben gedaan. Het team van Friva staat ook altijd klaar om je te helpen en reageren super snel mocht je een vraag hebben. Echt een aanrader!!
Friva Reviews

Marijke Tameling

27-05-2024

Friva Google Reviews
Friva reviews
Met ons makelaarskantoor Tameling Verhuur werken wij sinds enkele maanden met het programma van Friva. Het is ontzettend fijn om alle kandidaten te kunnen bereiken via een vriendelijke manier van communiceren. Het plannen van de afspraken is van een dagtaak naar enkele minuten teruggebracht. Geweldige workflow, ook met het team Marcelino en Boyd is het snel schakelen. Een absolute aanrader voor elk makelaarskantoor.

Alle functies

De functies van Friva in één oogopslag.

Laat jezelf overtuigen

Technologie die makelaardij transformeert

01/04

24/7 aanvragen verwerken

Alle aanvragen die binnenkomen in de mailbox worden uitgelezen en gekoppeld aan de juiste woning. De klant die een aanvraag heeft gedaan ontvangt automatisch een mail ter bevestiging van ontvangst van de aanvraag en dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen. Dus ook in de het weekend en ’s avonds.
Friva - Icon
Oplossing:

De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch goed opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies.

02/04

Overzicht in de aanvragen

De aanvragen worden gekoppeld aan de juiste woning en dit is zichtbaar in het overzicht. Zo kun je gemakkelijk per woning zien welke mensen een aanvraag hebben ingediend. Het totale aantal verzoeken, bezichtigingen en voorstellen is in één oogopslag zichtbaar. Dit betekent dat je snel kunt communiceren met je collega’s of de eigenaar van de woning
Friva - Icon
Oplossing:
Alle informatie en details van de woning zijn in één oogopslag zichtbaar voor alle collega’s. Dit betekent minder overleg en een gemakkelijke overdracht wanneer een collega op vakantie gaat of ziek is.
Innovaties in vastgoedbeheer
Innovaties in vastgoedbeheer

03/04

Kandidaten screenen

Iedereen die interesse toont in een woning krijgt de gelegenheid naar een huurwoning krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Je kunt dan meteen zien met welk soort kandidaat profiel je te maken hebt en of dit voldoet aan de eisen van de woning
Friva - Icon
Oplossing:

Je gaat alleen verder met de kandidaten die voldoen aan de eisen van de woning. Dit bespaart veel tijd met eindeloos vragen naar het profiel van de kandidaat en in sommige gevallen bespaart het veel nutteloze bezichtigingen.

Innovaties in vastgoedbeheer

04/04

Koppeling met agenda

Friva is gekoppeld aan zowel de agenda van de makelaar als die van de klant. Dit betekent dat alle afspraken die je maakt automatisch aan je kalender worden toegevoegd en deze ook automatisch wordt bijgewerkt. Dus, als iemand annuleert? Geen probleem, dit wordt meteen aangepast in de agenda en je zult worden geïnformeerd .
Friva - Icon
Oplossing:
Het eindeloos aanpassen van afspraken in de agenda is niet meer nodig. We werken met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.
Infographic met tips voor woningverkoop

01/04

Aanvragen 24/7 verwerken

Alle aanvragen die in de brievenbus binnenkomen, worden uitgelezen en aan de juiste woning gekoppeld. De klant die een aanvraag heeft ingediend, ontvangt automatisch een e-mail waarin de ontvangst van de aanvraag wordt bevestigd en dat er zo spoedig mogelijk contact met ons wordt opgenomen. Dus ook in het weekend en in de avond.
Als u Realworks gebruikt, kunnen wij bij het inlezen van de aanvraag zelfs automatisch een relatie binnen Realworks aanmaken en deze aan het object koppelen.

Friva - Icon
Oplossing:
De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch goed opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies.

02/04

Tijdsloten module

Bij het verkopen wil je vaak iedereen uitnodigen voor een bezichtiging. Met onze unieke planningshulpmiddel geef je één keer aan dat je bijvoorbeeld op donderdag tussen 10:00 en 11:30 een bezichtiging wilt plannen, met 1 kandidaat per 15 minuten, en Friva doet de rest. Alle mensen worden uitgenodigd en kunnen hun eigen tijdslot reserveren. Geen gedoe meer met eindeloos bellen of e-mailen.
Friva - Icon
Oplossing:
Het is niet langer nodig om eindeloos kalenderafspraken in de agenda aan te passen. We werken ook met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.
Infographic met tips voor woningverkoop
Infographic met tips voor woningverkoop

03/04

Verkoop extra service

Iedereen die zich aanmeldt voor een woning die te koop staat, krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Bijvoorbeeld: Koop je of huur je? Waar laat je een woning te koop staan? Heb je al een hypotheekadvies gehad? Je ziet dan meteen met welk soort kandidaat je te maken hebt en of je andere diensten kunt aanbieden om extra omzet te genereren
Friva - Icon
Oplossing:
Je ontvangt soms tientallen verzoeken voor een woning, maar slechts één persoon kan je gelukkig maken. Om de andere kandidaten te ondersteunen, kun je altijd een upsell-aanbod doen voor je andere diensten om hen op weg te helpen en uiteindelijk extra omzet te genereren.
Infographic met tips voor woningverkoop

04/04

Documenten delen

Het is belangrijk dat je de documentatie van de woning met de kandidaten kan delen. De documenten sla je op in een map (google drive of dropbox) of je gebruikt Wetransfer voor grote bestanden. Wij hebben het delen van deze documenten geautomatiseerd dus deze kan je altijd gemakkelijk en automatisch met je klanten delen, je bepaald zelf waar in het proces dit gebeurt.
Friva - Icon
Oplossing:
Je vergeet nooit meer documenten te delen met je kandidaten. Dus geen kopzorgen en wanneer je documenten toevoegt zullen deze altijd voor iedereen zichtbaar zijn, ook de mensen waarmee je de map al gedeeld hebt.
Diagram van een makelaarsproces

01/04

Aanbod automatisch versturen

Al het aanbod van woningen dat online staat dat verzamelen wij 24/7 door onze geavanceerde AI tools. Op basis van het profiel van je klant worden de juiste woningen zichtbaar in zijn persoonlijke dashboard. Je klant kan dus altijd de woningen die voldoen aan zijn profiel bekijken en aangeven als er interesse is of niet.
Friva - Icon
Oplossing:
Wij updaten het aanbod elke 5 minuten. Dus je mist nooit meer een woning die online komt en je klant krijgt direct een reminder van het nieuwste aanbod. Niet meer eindeloos zoeken naar de nieuwste woningen en deze delen met al je klanten.

02/04

Automatisch aanvragen

Wanneer je klant aangeeft binnen zijn eigen dashboard dat hij interesse heeft in een woning dan gaat er gelijk een bericht uit naar de verhurend makelaar. Op die manier staan er razendsnel aanvragen uit bij de woningen. Ook krijg jij bericht dat je klant een aanvraag heeft gedaan zodat je er eventueel nog achteraan kan bellen.
Friva - Icon
Oplossing:
Sneller dan Friva gaat het niet worden. Wij snappen als geen ander dat in deze markt snelheid key is om bezichtigingen te krijgen. Daarom heb je nooit meer het gevoel dat je te laat een aanvraag hebt gedaan.
Diagram van een makelaarsproces
Diagram van een makelaarsproces

03/04

Snelheid is key

Doordat via Friva alles automatisch gaat en binnen enkele minuten wordt verwerkt hou je snelheid in de zoektocht. Je klant wordt optimaal ondersteund en je hebt meer kans op een deal. De woningen komen direct binnen, aanvragen worden gelijk verstuurd en kan je nog pro actief zelf oppakken. Bezichtigingen kan je automatisch plannen en zijn gekoppeld aan de agenda.
Friva - Icon
Oplossing:
Je gaat hands off razendsnel je klanten op de meest ultieme manier ontzorgen. Als je klant snel reageert en jij verstuurt snel je voorstellen na de bezichtiging dan maak je tot wel 33% meer kans om het te worden.
Diagram van een makelaarsproces

04/04

Overzicht klanten

Je hebt altijd overzicht in de klanten waarvoor je de zoektocht aan het uitvoeren bent. Je kan de profielen makkelijk aanpassen en ziet waar aanvragen en voorstellen uit staan. Dus minder chaos in je hoofd waardoor je meer ruimte hebt om op te schalen of je klanten nog beter te helpen.
Friva - Icon
Oplossing:
Minder chaos in het bijhouden van de aanvragen en updates van je klanten. Je maakt meer ruimte en vooral tijd vrij om je klanten beter te helpen door persoonlijk contact met de makelaar en je kan zelfs meer klanten aan wat weer zorgt voor meer omzet.
FAQ

Al de antwoorden op je vragen.

Hoe moet ik Friva installeren?

Friva is een webapp. Dat houdt in dat je het gemakkelijk op elke computer en mobiel kan gebruiken door simpelweg in te loggen op je eigen account. Je gebruikt het dus in combinatie met je huidige CRM systeem zoals Realworks, Kolibri of Pararius Office.

Ja, alle kandidaten waarmee je contact hebt via de Friva omgeving ontvangen berichten vanuit jouw eigen domein en in jouw huisstijl (logo, tekst etc.), dus ze hebben niet door dat je met een systeem werkt.

Ons toegewijde supportteam staat klaar om je te helpen. Je kunt contact opnemen via info@friva.nl of bellen met 0238080027. Ook kan je gebruik maken van de whatsapp groep voor snel support.

De kosten voor het gebruik van Friva zijn afhankelijk van het aantal transacties dat jouw makelaarskantoor maandelijks doet en je specifieke behoeften. We willen het voor alle kantoren namelijk betaalbaar houden. Bekijk de ‘’tarieven’’ pagina voor onze prijzen. Er is de mogelijkheid om per maand of per jaar te betalen. Kantoren die kiezen voor een jaarlijkse betaling geven we een korting van circa 15% ten opzichte van de maandelijkse betaling.

Ja, elke nieuwe klant krijgt een uitgebreide onboarding training. Daarna staat jouw accountmanager, ons support team en onze developers altijd klaar om ervoor te zorgen dat je het maximale uit onze tool haalt.

Ja, elke nieuwe klant krijgt een uitgebreide onboarding training. Daarna staat jouw accountmanager, ons support team en onze developers altijd klaar om ervoor te zorgen dat je het maximale uit onze tool haalt.

Veiligheid staat bij ons voorop. We maken gebruik van geavanceerde encryptietechnologieën en best practices om ervoor te zorgen dat je gegevens veilig zijn opgeslagen en overgedragen. Onze systemen ondergaan ook regelmatige veiligheidsaudits.

Nee, Friva is ontworpen om naadloos te integreren met diverse populaire CRM systemen zoals Realworks, Kolibri en Pararius Office. Dit houdt in dat je in geen enkel geval hoeft over te stappen. Friva is een software tool die gebruik wordt in combinatie met je huidige CRM systeem.

Ja, Friva is geoptimaliseerd voor gebruik op zowel desktops als mobiele apparaten, waardoor je overal en altijd toegang hebt tot de functionaliteiten van Friva.

Ja dat is mogelijk! Wij hebben voor zowel verhuur, aanhuur en verkoop de gehele workflow uitgedacht en uitvoerig getest maar mocht je daar inhoudelijk iets aan willen veranderen dan kun je dat gemakkelijk zelf aanpassen binnen Friva.

Nee, Friva is een cloudgebaseerde SaaS-tool, wat betekent dat je alleen een computer of mobiel apparaat met internettoegang nodig hebt.

Als je besluit onze dienst te verlaten, kun je een verzoek indienen om al je gegevens te exporteren. Na beëindiging van de dienst worden je gegevens volgens ons beleid veilig verwijderd.

We voeren regelmatig updates uit om nieuwe functies toe te voegen en de algehele prestaties te verbeteren. We streven ernaar dit te doen tijdens off-peak uren en stellen gebruikers altijd op de hoogte van gepland onderhoud.

Ja, we ondersteunen MFA per SMS om een extra beveiligingslaag toe te voegen aan je account. We raden gebruikers sterk aan om deze functie te activeren voor verhoogde accountbeveiliging.

Na de proefperiode van 2 maanden tegen een gereduceerd tarief, krijg je een contract voor 12 maanden aangeboden. Indien je kiest voor een jaarlijkse betaling dan ontvang je circa 15% korting ten opzichte van een maandelijkse betaling.

Friva heeft alleen toegang tot de mailbox waar jij toegang voor hebt verleend. Friva leest ALLE aanvragen uit die via de mail binnenkomen van bijvoorbeeld: Pararius.nl, Funda.nl, Huurwoning.nl, eigen website, xpats.com en schieten deze aanvragen door naar jouw persoonlijke Friva omgeving. Mocht je nog websites missen dan kunnen wij die gemakkelijk voor je toevoegen zodat je nooit een aanvraag mist. Deze mails worden als gelezen gemarkeerd en in een aparte map gezet zodat je eigen mailbox clean blijft. We verwijderen deze mails dus niet en je hebt ten alle tijden zelf toegang en inzicht in je mailbox en de uitgelezen mails.

Nee, Friva integreert met alle grote email providers en IMAP servers dus google, microsoft maar ook realworks of kolibri.

Scroll to Top