Klantverhalen
Joshua Bennameau
mede oprichter BIC vastgoed
Uitdaging
Resultaat
Met Friva kon BIC het bezichtigingsproces volledig automatiseren. Dit resulteerde in een daling van de werkdruk en een versnelling van het verhuurproces. Het kantoor realiseerde een toename in klanttevredenheid en kon meer klanten bedienen met hetzelfde team. Binnen zes maanden steeg het aantal succesvolle transacties aanzienlijk en werd de operationele efficiëntie sterk verbeterd zonder extra personeelskosten.
Jeroen Hendriks
eigenaar Home of Orange
Uitdaging
Resultaat
Megan Stuart
verhuurmakelaar Cithomes
Uitdaging
Resultaat
Joshua Bennameau
mede oprichter BIC vastgoed
Uitdaging
Resultaat
Binnen zes maanden na de implementatie van Friva verhoogde Home Of Orange hun klanttevredenheidsscores met 30%, verminderde de administratieve werktijd aanzienlijk met 0,75 FTE aan tijdwinst waardoor er hogere marges op verhuurtransacties ontstonden. Het kantoor kon met hetzelfde aantal medewerkers meer transacties verwerken, wat resulteerde in een hogere omzet en betere marktpositie.
”friva was exact de oplossing voor het probleem waar we tegenaan liepen, veel tijd kwijt aan het verwerken van aanvragen’’
Jeroen Hendriks
eigenaar Home of Orange
Home of Orange is een kantoor dat zich breed richt in de markt op verkoop, verhuur, aanhuur en aankoop. Met 6 mensen op kantoor houden ze zich dagelijks bezig met het reilen en zijlen. Jeroen heeft flinke groei ambities en wilt met hetzelfde team meer deals aan kunnen. Voor Friva was de max bereikt en moest er nieuw personeel bij. Dat was na het gebruik van Friva niet meer nodig en konden ze per werknemer meer deals aan.
Uitdaging
Resultaat
Megan Stuart
verhuurmakelaar Cithomes
”wij waren aan het kijken om nieuwe mensen aan te nemen, maar toen kwamen jullie eigenlijk voorbij”
Uitdaging
Resultaat
Joshua Bennameau
mede oprichter BIC vastgoed
Uitdaging
Resultaat
Met Friva kon BIC het bezichtigingsproces volledig automatiseren. Dit resulteerde in een daling van de werkdruk en een versnelling van het verhuurproces. Het kantoor realiseerde een toename in klanttevredenheid en kon meer klanten bedienen met hetzelfde team. Binnen zes maanden steeg het aantal succesvolle transacties aanzienlijk en werd de operationele efficiëntie sterk verbeterd zonder extra personeelskosten.
”friva was exact de oplossing voor het probleem waar we tegenaan liepen, veel tijd kwijt aan het verwerken van aanvragen’’
Jeroen Hendriks
eigenaar Home of Orange
Home of Orange is een kantoor dat zich breed richt in de markt op verkoop, verhuur, aanhuur en aankoop. Met 6 mensen op kantoor houden ze zich dagelijks bezig met het reilen en zijlen. Jeroen heeft flinke groei ambities en wilt met hetzelfde team meer deals aan kunnen. Voor Friva was de max bereikt en moest er nieuw personeel bij. Dat was na het gebruik van Friva niet meer nodig en konden ze per werknemer meer deals aan.
Uitdaging
Resultaat
Megan Stuart
verhuurmakelaar Cithomes
”wij waren aan het kijken om nieuwe mensen aan te nemen, maar toen kwamen jullie eigenlijk voorbij”