Contact ons

Bel direct: 020 80 80 27

Alle functies op een rijtje

Optimaliseer al jouw dagelijkse Bekijk uitgebreid alle functies die Friva biedt en daarbij de uitdagingen die we oplossen. Meer vragen? Stel ze ons gerust.

01/04

Aanvragen 24/7 verwerken

Alle verzoeken die in de mailbox binnenkomen, worden gelezen en gekoppeld aan de juiste woning. De klant die een verzoek heeft ingediend, ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging van de ontvangst van het verzoek en dat er zo snel mogelijk contact met ons zal worden opgenomen. Dus ook tijdens het weekend en ‘s avonds
Oplossing:
De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch correct opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies
02/04

Overzicht in de aanvragen

De aanvragen worden gekoppeld aan de juiste woning en dit is zichtbaar in het overzicht. Zo kun je gemakkelijk per woning zien welke mensen een aanvraag hebben ingediend. Het totale aantal verzoeken, bezichtigingen en voorstellen is in één oogopslag zichtbaar. Dit betekent dat je snel kunt communiceren met je collega’s of de eigenaar van de woning

Oplossing:
Alle informatie en details van de woning zijn in één oogopslag zichtbaar voor alle collega’s. Dit betekent minder overleg en een gemakkelijke overdracht wanneer een collega op vakantie gaat of ziek is.
03/04

Kandidaten screenen

Iedereen die interesse toont in een woning krijgt de gelegenheid naar een huurwoning krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Je kunt dan meteen zien met welk soort kandidaat profiel je te maken hebt en of dit voldoet aan de eisen van de woning
Oplossing:
Je gaat alleen verder met de kandidaten die voldoen aan de eisen van de woning. Dit bespaart veel tijd met eindeloos vragen naar het profiel van de kandidaat en in sommige gevallen bespaart het veel nutteloze bezichtigingen.
04/04

Koppeling met agenda

Friva is gekoppeld aan zowel de agenda van de makelaar als die van de klant. Dit betekent dat alle afspraken die je maakt automatisch aan je kalender worden toegevoegd en deze ook automatisch wordt bijgewerkt. Dus, als iemand annuleert? Geen probleem, dit wordt meteen aangepast in de agenda en je zult worden geïnformeerd .
Oplossing:
Het eindeloos aanpassen van afspraken in de agenda is niet meer nodig. We werken met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.

01/04

Aanvragen 24/7 verwerken

Alle aanvragen die in de mailbox binnenkomen, die worden uitgelezen en aan de juiste woning gekoppeld. De klant ontvangt automatisch een bevestiging van ontvangst. Dus ook in het weekend en in de avond. Als u Realworks gebruikt, kunnen wij bij het inlezen van de aanvraag zelfs automatisch een relatie binnen Realworks aanmaken en deze aan het object koppelen.
Oplossing:
De chaotische mailbox met verzoeken is verleden tijd. Alle klanten worden automatisch goed opgevolgd, wat zal zorgen voor meer positieve recensies.

02/04

Tijdsloten module

Bij het verkopen wil je vaak iedereen uitnodigen voor een bezichtiging. Met onze unieke planningshulpmiddel geef je één keer aan dat je bijvoorbeeld op donderdag tussen 10:00 en 11:30 een bezichtiging wilt plannen, met 1 kandidaat per 15 minuten, en Friva doet de rest. Alle mensen worden uitgenodigd en kunnen hun eigen tijdslot reserveren. Geen gedoe meer met eindeloos bellen of e-mailen.Als u Realworks gebruikt, kunnen wij bij het inlezen van de aanvraag zelfs automatisch een relatie binnen Realworks aanmaken en deze aan het object koppelen.
Oplossing:

Het is niet langer nodig om eindeloos kalenderafspraken in de agenda aan te passen. We werken ook met herinnerings-e-mails en knoppen om afspraken te wijzigen of te annuleren. Dit wordt allemaal automatisch verwerkt in je agenda, zodat je nooit een afspraak mist of voor niets bij een woning staat.

03/04

Verkoop extra service

Iedereen die zich aanmeldt voor een woning die te koop staat, krijgt de gelegenheid om ons meer over zichzelf te vertellen, dit noemen we kwalificeren. Het profiel van de kandidaat is direct zichtbaar in het overzicht. Bijvoorbeeld: Koop je of huur je? Waar laat je een woning te koop staan? Heb je al een hypotheekadvies gehad? Je ziet dan meteen met welk soort kandidaat je te maken hebt en of je andere diensten kunt aanbieden om extra omzet te genereren
Oplossing:

Je ontvangt soms tientallen verzoeken voor een woning, maar slechts één persoon kan je gelukkig maken. Om de andere kandidaten te ondersteunen, kun je altijd een upsell-aanbod doen voor je andere diensten om hen op weg te helpen en uiteindelijk extra omzet te genereren.

04/04

Documenten delen

Het is belangrijk dat je de documentatie van de woning met de kandidaten kan delen. De documenten sla je op in een map (google drive of dropbox) of je gebruikt Wetransfer voor grote bestanden. Wij hebben het delen van deze documenten geautomatiseerd dus deze kan je altijd gemakkelijk en automatisch met je klanten delen, je bepaald zelf waar in het proces dit gebeurt.
Oplossing:

Je vergeet nooit meer documenten te delen met je kandidaten. Dus geen kopzorgen en wanneer je documenten toevoegt zullen deze altijd voor iedereen zichtbaar zijn, ook de mensen waarmee je de map al gedeeld hebt.

01/04

Aanbod automatisch versturen

Al het aanbod van woningen dat online staat dat verzamelen wij 24/7 door onze geavanceerde AI tools. Op basis van het profiel van je klant worden de juiste woningen zichtbaar in zijn persoonlijke dashboard. Je klant kan dus altijd de woningen die voldoen aan zijn profiel bekijken en aangeven als er interesse is of niet.
Oplossing:
Wij updaten het aanbod elke 5 minuten. Dus je mist nooit meer een woning die online komt en je klant krijgt direct een reminder van het nieuwste aanbod. Niet meer eindeloos zoeken naar de nieuwste woningen en deze delen met al je klanten.

02/04

Automatisch aanvragen

Wanneer je klant aangeeft binnen zijn eigen dashboard dat hij interesse heeft in een woning dan gaat er gelijk een bericht uit naar de verhurend makelaar. Op die manier staan er razendsnel aanvragen uit bij de woningen. Ook krijg jij bericht dat je klant een aanvraag heeft gedaan zodat je er eventueel nog achteraan kan bellen.
Oplossing:
Sneller dan Friva gaat het niet worden. Wij snappen als geen ander dat in deze markt snelheid key is om bezichtigingen te krijgen. Daarom heb je nooit meer het gevoel dat je te laat een aanvraag hebt gedaan.

03/04

Snelheid is key

Doordat via Friva alles automatisch gaat en binnen enkele minuten wordt verwerkt hou je snelheid in de zoektocht. Je klant wordt optimaal ondersteund en je hebt meer kans op een deal. De woningen komen direct binnen, aanvragen worden gelijk verstuurd en kan je nog pro actief zelf oppakken. Bezichtigingen kan je automatisch plannen en zijn gekoppeld aan de agenda.
Oplossing:
Sneller dan Friva gaat het niet worden. Wij snappen als geen ander dat in deze markt snelheid key is om bezichtigingen te krijgen. Daarom heb je nooit meer het gevoel dat je te laat een aanvraag hebt gedaan.

04/04

Overzicht klanten

Je hebt altijd overzicht in de klanten waarvoor je de zoektocht aan het uitvoeren bent. Je kan de profielen makkelijk aanpassen en ziet waar aanvragen en voorstellen uit staan. Dus minder chaos in je hoofd waardoor je meer ruimte hebt om op te schalen of je klanten nog beter te helpen.
Oplossing:
Sneller dan Friva gaat het niet worden. Wij snappen als geen ander dat in deze markt snelheid key is om bezichtigingen te krijgen. Daarom heb je nooit meer het gevoel dat je te laat een aanvraag hebt gedaan.
Scroll to Top