Ben jij ook benieuwd of jouw kantoor optimaal presteert?
Wij hebben een geavanceerde rekentool ontwikkeld om te kijken of je klaar bent om te schalen of dat de focus eerst naar efficiënter werken moet.
€150
Bespaar aan geld per maand
120
hrs/month
Bespaar aan geld per maand
1.5FTE
Bespaar aan FTE per maand
+€260
Meer omzet potentie per maand
optimalisatie is key
Waar liggen kansen?
Bedankt voor het invullen van de rekentool voor kantooroptimalisatie. Uit het resultaat blijkt dat het team momenteel niet het gemiddelde aantal deals per medewerker haalt dat mogelijk zou moeten zijn. En er zijn zeker manieren om uw kantoor efficiënter te runnen.
Op basis van de gegevens hebben we vijf belangrijke gebieden geïdentificeerd waar je kansen kunt benutten om de efficiëntie te verhogen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Deze punten richten zich op de inzet van personeel, technologische tools, CRM-optimalisatie, Friva-integratie en documentbeheer
Door deze aanbevelingen in overweging te nemen, kan je u de productiviteit van jouw team verhogen en operationele processen optimaliseren. Wat uiteindelijk zal resulteren in tijdwinst, omzetverhoging en geldbesparing.
Personeelsinzet
Overweeg om je team te verdelen in kantoor- en buitendienst om de efficiëntie te verhogen. Door een duidelijke taakverdeling te creëren, kan jeoperationele processen stroomlijnen en de productiviteit verhogen.
Technologische hulpmiddelen
Overweeg om je team te verdelen in kantoor- en buitendienst om de efficiëntie te verhogen. Door een duidelijke taakverdeling te creëren, kan jeoperationele processen stroomlijnen en de productiviteit verhogen.
CRM-optimalisatie
Overweeg om je team te verdelen in kantoor- en buitendienst om de efficiëntie te verhogen. Door een duidelijke taakverdeling te creëren, kan jeoperationele processen stroomlijnen en de productiviteit verhogen.
Friva-integratie
Het integreren van Friva kan aanzienlijke tijdswinst opleveren. Het systeem ondersteunt je bij het automatiseren van routinetaken, zoals: aanvragen verwerken, bezichtigingen plannen, kwalificeren van leads, waardoor je team efficiënter kan werken en meer tijd heeft voor klantgerichte activiteiten. Dit resulteert in lagere kosten en een hogere klanttevredenheid, wat kan bijdragen aan het aantrekken van nieuwe klanten.
Documentbeheer
Dat kan je doen met bijvoorbeeld google drive mappen of wetransfer (als je grote bestanden moet sturen). Met Wetransfer pro kan je de link ook langer actief houden, bijvoorbeeld 2 maanden.Profiteer van geautomatiseerd documentbeheer door mappen voor objecten te maken en deze automatisch te delen met kandidaten. Dit voorkomt fouten en zorgt ervoor dat uw documentatie altijd actueel en eenvoudig toegankelijk is voor alle betrokkenen